maanantai 31. toukokuuta 2010

Tilastohirmu mä oon (sairautta sanon mä)

Kun en nyt jaksa mitään viime viikkojen kämäsiä käpistyksiä tilitellä niin palajastetaanpa tässä paha sairaus, tai ainakin luonnevika se on, vai olisiko sittenkin ihan vaan kummajaisuutta? Eli tarkoitan äärimmäistä asioiden tilastoimistarvetta :)

Tänä vuonna tähän mennessä oon treenaillu yhteensä:143 tuntia 47minuuttia, josta
uintia:28tuntia 20minuuttia ja 56,3km,
pyöräilyä (tässä on siis maantiet, xc:t ja enskat samassa):17tuntia 8minuuttia ja 351km,
autotallissa trainerilla 17tuntia 52minuuttia,
juoksua:27tuntia 4minuuttia ja 230km,
hiihtoa 23tuntia 8minuuttia ja 269km,
salilla oon viettänyt aikaa 18tuntia 45minuuttia,
kuntopiiriä kotosalla 11tuntia 30minuuttia.

Kotikuntopiireissä oon tehnyt esim, vatsalihasliikkeitä tänä vuonna tähän mennessä 2881kpl,
punnerruksia: 1205kpl,
selkälihasliikkeitä: 882kpl
leuanvetoja: 209kpl.

Enpä kehtaa enempää paljastaa. :D Aika kummallista, eikö vain?

Ei kommentteja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...